پيامها در راستاي شيرين عبادي
October 12, 2003 | یکشنبه، 20 مهرماه 1382

به سبك اظهار نظر ها وپيامهاي مقامات وغير مقامات:
*جايزه ي باصطلاح صلح نوبل به يك قاضي دادگستري موسوم به شيرين عبادي داده شد.به گفته ي منابع مطلع و موثق،وي همسر ميرزا فتعلي آخوند زاده از مناديان حركت اعطاي امتياز توتون و تنباكو به ويليام ناكس دارسي خائن و همرزم آتاتورك سكولاريست بوده شاهدان عيني ،نامبرده را در حال انجام عمل شنيع رقص در كنفرانس مفتضح برلين و جشنواره ي معلوم الحال كن ديده اند.
(انجمن هواداران روزنامه ي جمهوري اسلامي)
*اعطاي جايزه ي نوبل به خانم عبادي،نشان دهنده ي بالندگي حيرت آوروپويايي و رشد و ارتقاي برق آسا و رعد آساي جايگاه زن ايراني تا آسمان هفتم و نشان دهنده ي ظرفيت ها و سياست هاي وسيع و گسترده ي حمايتگرانه ي فرهنگي و اجتماعي از زن و مرد و كوچيك و بزرگ درايران است.كساني كه حرفهاي ديگري مي زنند اصولا شعور ندارند.
(انجمن واقعگرايان وطني)
*شما غلط مي كني كف مي زني براي شركت كننده ي كنفرانس مفتضح برلين و متهم اصلي پرونده ي نوارسازان و دريافت كننده ي كمك مالي سازمان آمريكايي و امپرياليستي وصهيونيستي ديده بان حقوق بشر.شما چه كاره اي كه براي حقوق بشر در دنيا تصميم مي گيري؟بلكه فقط ما بايد تصميم بگيريم.
(انجمن اصولگرايان دو آتشه)
*من اعطاي جايزه ي نوبل به خانم عبادي را از دو زاويه ي مشخص قابل بررسي مي دانم:زاويه ي اول و زاويه ي دوم كه طبيعتا زاويه ي دومش مهم تر است و دوست دارم اين احساس شخصي من به عنوان يك فرد و نه لزوما يك مقام دولتي تلقي شود و بين خودمان بماند.
(يك مقام دولتي داراي مواضع آشكار)
*انتخاب افتخار آميز و شكوهمند و حماسه ساز اعطاي جايزه ي نوبل به جنبش اصلاحات و جبهه ي دوم خرداد و مخالفت با تمايلات توتاليتاريستي جناح راست بر تمام دوم خرداديها مبارك باد.اين جايزه متعلق به تنها خانم عبادي نيست بلكه در بست مال ماست.
(جمعيت وارثان دستاوردهاي دوم خرداد)
*ابن جايزه حاوي اين پيام است كه اروپا تمايل دارد به آمريكا چراغ سبز نشان دهد در ارتباط با نيروگاه هسته اي بوشهر و ما، بايد قاطعانه مواضع خودمان را سفت و سخت بچسبيم و از قدرتهاي بزرگ نترسيم.
(هيات افشاگران توطئه هاي اجنبي)
* من به عنوان يك ايراني خوشحالم و تا جايي كه مي دانم خانم عبادي تا حالا كار مهمي نكرده است و در هر حال خبر مهمي است و نمي دانم بر اساس چه انگيزه هايي اين جايزه داده شده است و مي بايست به ديگران مي دانند و اصولا مساله ي مهمي نيست و احتمالا كاسه اي زير نيم كاسه است و من اين انتخاب شايسته را به خودمان تبريك مي گويم.
(يك مقام برجسته ي آزاديخواه و پلوراليست)
*اهداي مفتضحانه و خفت بار باصطلاح جايزه ي باصطلاح نوبل به يك ضعيفه ي معلوم الحال ،گام ديگري است در حمايت از پاول و بلر و بوش جنايتكار .چنانچه پيش از اين شاهد بيرون آمدن زشت و شنيع دستان استكبار جهاني در دادن جايزه به مادر ترز معلوم الحال بوده ايم.
(انجمن حفاظت از اصول با چنگ و دندان در كليه ي ساعات شبانه روز)