جشن معلوم الحال خانه سينما
September 23, 2004 | پنجشنبه، 2 مهرماه 1383

با اين که بيش از يک هفته از برگذاري جشن کذايي خانه سينما مي گذرد،بنا به گزارشهاي رسيده ، هر لحظه ابعاد جديدتري از اين فاجعه هولناک ملي و بين المللي و کهکشاني مخابره مي شود که تاثر شديد اقشار مختلف جامعه را برانگيخته است تا آنجا که صفوف بهم فشرده مردم ،هر روز در خيابانها رژه رفته و در اين رابطه به سينه زني مي پردازند. در حالي که با درخواست مجلس از وزير ارشاد مبني بر گزارش دقيق اين مراسم ،مساله به مراحل سرنوشت سازي رسيده است،موارد زير از سوي بي بي گل پرس به استحضار مي رسد. لازم به ذکر است که مطالب داخل گيومه ،عينا از سخنان نمايندگان مجلس یا روزنامه هاي ارزشي یا غیره(!) نقل شده و هر گونه ساختگي بودن آن تکذيب مي گردد:
*********
***الف-در جشن مبتذل مذکور،«پوششهاي بسيار زننده و آرايشهاي وحشتناک مشاهده مي شد.»چنانچه برادران جان بر کف ايثارگر ما،توانستند با درايت و تيزبيني خاصي،چهارده جفت ناخن پاي لاک زده،چهل و شش کاکل موي مش زده و سي و پنج جفت پاچه شلوار مدل برمودايي را شناسايي نمايند و مستقيما به علت عارضه قلبي به بخش مراقبتهاي ويژه منتقل گردند.
***ب-«گوهر خير انديش بارها روي صحنه با لحن خاصي خطاب به حضار مي گفت:الهي قربونتون برم.» که به گفته منابع موثق ،چند جوان معلوم الحال در مراسم در اين رابطه غش کردند که بلافاصله دستگير شدند.جا دارد به خاطر اين صحنه هاي غير اخلاقي،از سوي وزير ارشاد ،سه روز عزاي عمومي در کهکشانها اعلام شود.
***ج-در اين مراسم منحط،«از باصطلاح هنرمندان معلوم الحال قديمي تقدير شد». با وجود اين همه جوان خوش تيپ علاف که حضور آنها روي بيلبوردهاي تبليغاتي و پشت کلاسورهاي مدرسه بعضيها،سند هنرمند بودن آنهاست،چرا بايد دست بدامن کساني شويم که سالها خاک آلوده و مسموم و استعماري صحنه را خورده اند؟
***د-«بخشي از اهانت هاي وارد شده و دهن کجي به ارزشها در اين جشن کذايي،سازماندهي شده بود و با تمرين و برنامه قبلي صورت گرفته بود.»چنانچه بنا براعترافات يکي از عليا مخدرات،نامبرده از ماهها قبل ،پاچه شلوارش را براي اين مراسم کوتاه کرده بود و جاسوسهاي سيا و موساد و ديگر وابستگان بيگانه نيز در جريان اين تغيير استراتژي در رابطه با ارتفاع شلوار نامبرده بوده اند.
همچنين از جيب يکي از هنرمندان مبتذل،اين ديالوگ کشف شده است که آرم top secretداشته و مستقیما از کاخ سفید برای اجرا مخابره شده است:
(شب-داخلی -سالن میلاد-نمای نزدیک)
ب-ن :چطوری؟
س-م:مثل پلو تو دوری.
(ب-ن و س-م با هم دست می دهند.سپس به ارزشها دهن کجی می نمایند.)
(نمای نزدیک از دهن کجی نامبردگان)....
***هّّّ-در شرایطی که می رویم تا در کلاسهای دانشگاهها نیز پرده کشی های دشمن شکن داشته باشیم،«مراسم به صورت مختلط انجام شد»که این امر سند دیگری است بر محکومیت وزیر ارشاد و «جا دارد نامبرده مورد بازخواست و تنبیه و عزل به خاطر این تخلف»وتخلفات دیگر قرار گیرد و همراه هنرمندان معلوم الحال روغن داغ گردد.
***و-«در این مراسم یادی از فجایع اخیر دنیا نشد.آیا متولیان هنر هفتم نباید احساس مسئولیتی کرده و هتک حرمت زورمندان را محکوم کنند ؟»آیا وزارت ارشاد نباید برای این گونه مراسمهای هنری،ٔ اداره تشخیص و شناسایی هتک حرمتها توسط زورمندان ٔ ایجاد نماید ؟
***ز-بنا به اظهار منابع موثق،«ابوالحسن داوودی مسئول خانه سینما،پس از احضار به دادگاه،تمارض کرده بود و ناراحتی قلبی نداشت.»یکی از خبرنگاران نفوذی،نامبرده را روی تخت سی-سی-یو در حال بشکن زدن و انجام حرکات سنگین از قبیل بلند کردن هالتر و پرتاب دیسک مشاهده نموده بود که سند دیگری است بر جنایات اخیر آمریکای جهانخوار.
.....موارد دیگر،از طریق بوق و کرنا،متعاقبا اعلام خواهد شد./