ای اقدام الکترونیکی،ننگت باد!
January 30, 2006 | دوشنبه، 10 بهمنماه 1384

وزیر کشور:"سقوط هواپیمای فالکن و سی-130 با طراحی دشمن و از طریق اقدامات الکترونیکی آنها صورت گرفته است."
...ناطق آنگاه افزود:
*دشمنان یک سری اقدامات الکترونیکی خیلی قوی در اختیار دارند که می تواند در سیستم گاز و کلاچ و ترمز ماشینهای تازه از کمپانی داخلی درآمده اختلال کند و حوادث جاده ای را به شیوه مذبوحانه ای ایجاد کند.
*ما،طبق اطلاعات پیچیده ای که از طریق سازمانهای اطلاعاتی در اختیار داریم،یکی دیگراز اقدامات الکترونیکی دشمنان در راستای لغزنده نمودن خیابانها و تعطیلی کشورعزیزمان بعد از هر برف و بورانی انجام می گیرد.ما، حتی خودمان برای تحقیقات بیشتر هی رفتیم و آمدیم و مشاهده نمودیم که در کشورهای استکباری از این خبرها نیست.پس معلوم می شود که اقدامات الکترونیکی در کار است.
*ما تحقیقات بسیار پیچیده ای کردیم و دیدیم در هیچ نقطه دنیا اینطوری هی حماسه سقوط هواپیما صورت نمی گیرد.بنابراین ارزیابی ما این است که باید یک سری اقدامات الکترونیکی توسط غرب جنایتکار انجام گرفته باشد که مدارکش را هم خوشبختانه برادران زحمتکش ما دارند درست می کنند.
*همچنین در رابطه با آلودگی هوا نیز طراحی دشمنان در کار است.ما،از همین جا به همه دنیا هشدار می دهیم که اگر راست می گویید،هوای آلوده بالای سر تهران را بردارید و ببرید آمریکا.چرا ملت شریف و شجاع ما باید تاوان سوراخی لایه ازن را بدهد؟پس نتیجه می گیریم که این هم از اقدامات الکترونیکی دشمنان است