لحظه دیدار نزدیک است...
April 08, 2006 | شنبه، 19 فروردینماه 1385

آقای احمدی نژاد گفتند:"در سفرهای استانی من،مردم در تجمعات بیهوش می شوند که آنها را با آمبولانس خارج می کنند"-روزنامه شرق-پنجشنبه-ص
1
گزارشهای تکمیلی در همین رابطه حاکیست:

*پزشکان از مبتلایان به بیماریهای قلبی،کودکان و سالمندان خواسته اند که از مشاهده چهره رییس جمهور در هنگام سفرهای استانی اکیدا خودداری نمایند.این کارشناسان،از مسئولان مربوطه درخواست کرده اند که مشاهده چهره نامبرده برای اشخاص زیر 18 سال ممنوع اعلام شود.
*سازمان صلیب سرخ جهانی،از رییس جمهور محبوب خواسته است تا کسب اطمینان از توانایی کادر پزشکی در جوابگویی به خیل بیهوشان،حتی الامکان در انظار عمومی ظاهر نشود و از انجام سفرهای استانی خودداری نماید.
*مسئولان سازمان هلال احمراعلام کرده اند که با توجه به امکانات موجود،انجام عملیات امداد و نجات ممکن نیست و خواسته اند کنارجایگاه سخنرانی های رییس جمهور،بیمارستان صحرایی دایر شود.نامبردگان بر حرکت چند کاروان آمبولانس پشت سر رییس جمهور برای جمع کردن مدهوشین تاکید کرده اند.
*از آنجا که برخی مدهوشین اظهار داشته اند که به محض مشاهده هاله هایی از نور دچار این حالت شده اند،متخصصان از حاضران در مراسم خواسته اند بدون چشم غیر مسلح،از خیره شدن به رییس جمهور محبوب اکیدا خودداری فرمایند.
اطلاعات تکمیلی به محض دریافت،به استحضار مردم شریف همیشه در صحنه بیهوشی خواهد رسید...