info at bbgoal.com
rouyasadr at yahoo.com

Powered & Hosted by Gardoon




طرح مبارزه با بدحجابی
April 26, 2007 | پنجشنبه، 6 اردیبهشتماه 1386


از آنجا که دیده شده است گروه کثیری ازهموطن نمایان با نزدیک شدن فصل گرما،به طرز وقیحانه و خطرناکی با پوشیدن لباسهای تنگ،به براندازی خاموش مشغولند،بدین وسیله برای جلوگیری از خطرات موحش این اقدامات خلاف امنیت ملی،پیش نویس طرح"مبارزه با بدحجابی "را تقدیم می کنیم
.

فصل اول:حدود و شمول قانون
ماده 1 – این قانون از آغاز ورود مذبوحانه جبهه هوای گرم لازم الاجرا بوده،بسته به تحرکات جبهه مذکور،محدوده عمل آن طبق معمول سنواتی،شل تر یا سفت تر می گردد.
ماده 2 – بر اساس این قانون،تنگی و گشادی بلوز برادران و کوتاهی و بلندی مانتوی خواهران ،بمثابه براندازی نرم و سفت بوده،شدت براندازی مذکور از نقطه نظر نرم و سفتی،به درجه تنگی و کوتاهی لباسها و شلوارها بستگی دارد.

فصل دوم:تعریف جرم
ماده 1 – به فرموده وزیر محترم ارشاد،جرایم،لایه های گوناگون و متفاوتی دارد و چیزهایی ممکن است جرم نباشد،ولی بر خلاف عرف معمول کشور باشد.بدیهی است لایه برداری مذکور با برادران نیروی انتظامی بوده،به محض تشخیص مجرمان اخلال در امنیت ملی و کهکشانی در رابطه با بدحجابی وارد عمل می شوند.
تبصره:خاک بر سر جریده ای که علیه عملکرد نیروی انتظامی ،مقاله بنویسد و حرف بزند و یا از نحوه برخوردها،انتقاد کرده و بدین وسیله مانع تراشی کند.بر اساس فرموده وزیر ارشاد،با اقتدار،اجدادش را جلوی چشمش ردیف می کنیم.
ماده 2 –همه زنان و جوانان داخل کوچه و خیابان فاسدند،مگر این که عکس آن پس از رفتن به کلانتری و دادن ضمانت،حالا آیا ثابت بشود و آیا نشود؟
تبصره 1 – خواهرم روسریت را،برادرم آستین لباست راحفظ کن،وگرنه نقره داغت می کنیم.
تبصره بر تبصره – بد حجابی زن،از بی غیرتی مامور راهنمایی و رانندگی سر کوچه اوست.

فصل سوم:مصادیق جرم
ماده 1 – بیرون بودن هر گونه فکل،هر گونه مو،هر گونه بازو،هر گونه عضو دیگری از بدن،در صورت لزوم ممنوع بوده،تشخیص آن با مامور نیروی انتظامی است.
تبصره 1 – حدود آرایش خواهران را ماموران انتظامی تعیین می کنند.
ماده 2 – هر گونه پوشیدن بلوز چسبان توسط برادران ممنوع بوده،تعیین میزان چسبان بودن بلوز،به تناسب سایز و ابعاد وجودی افراد(اعم از طول و عرض و ارتفاع )با برادران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و کمیته تعیین مصادیق و طراحان ناظر بر مد و لباس می باشد.
ماده 3 – مخالفت پذیرفته نمی شود،حتی مخالفت از سوی رییس قوه قضائیه.
ماده 4 –هر گونه نازک کردن پشت چشم ، هر گونه اخم ، هر گونه چرا و اما و اگر ، هر گونه:"من که چیزیم نیست"،هر گونه ابراز مخالفت موقع تذکر دادن به برادران و خواهران،هر گونه اعتراض،به مثابه کفر ابلیس تلقی شده،حساب متخلفان،اول با کرام الکاتبین و دوم با ماموران کلانتری می باشد.

فصل چهارم:طرح های تکمیلی
ماده 1 – ضمن تایید طرحهای فرهنگی و شعارهای فرهنگی و کارهای فرهنگی و محصولات فرهنگی و مراکز فرهنگی و بودجه های فرهنگی،این طرح در همان راستاها پیاده می گردد.
ماده 2 – در پی فرمایشات عزیزانی که فرموده اند باید ریشه های بدحجابی را شناخت ، اکیپ زبده ای از ماموران آگاهی ،به صورت شبانه روزی در جستجوی ریشه های فوق هستند.خوشبختانه سرنخهای تازه ای از این پدیده شوم و خطرناک را کشف کرده اند که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و به محض یافتن سرنخهای جدیدی به اطلاع ملت شریف خواهد رسید.
ماده 3 – از آنجا که برادر طباطبایی فرموده اند بدحجابها باید از کشور خارج شوند،برای حفظ عفت عمومی جهانیان،اقامت در کره مریخ برای نامبردگان پیشنهاد می شود. بدیهی است که برای جلوگیری از انحراف افکار عمومی کهکشان راه شیری،کشیدن دیوارهای بتونی سفت و سخت دور مکان مذکور الزامی می باشد.
ماده 4 – توزیع کنندگان مواد مخدر،چپاولگران بیت المال،متقلبان،دزدها،گردنه بگیرها و دیگر اقشار شریف ملت عزیز،در صورت رعایت پوشش،از هفت دولت آزاد بوده،مخیرند هر کاری دلشان خواست بکنند.
شعار اول و آخر:انرژی هسته ای حق مسلم ماست ، بکش جلو،پاکش کن....