info at bbgoal.com
rouyasadr at yahoo.com

Powered & Hosted by Gardoon




سفر دوره ای به استان سینما
July 01, 2007 | یکشنبه، 10 تیرماه 1386


1 - پیش از تحریر:از ویداصاحب وبلاگ"بی روزها عروسک"خواهشمند است آدرس ایمیلش را برای اینجانب ارسال کند و ملتی را از سفیلی و سرگردانی برهاند.چون به ایمیلش امکان دسترسی نیست و کامنتها هم نمی آید.
2 - برخی دوستان به ما تذکر دادند مطالبی را که برای جاهای دیگر می نویسیم،معنی ندارد بگذاریم توی وبلاگ.خواننده خودش می رود و مطلب را پیدا می کند و می خواند.ما هم چند هفته گوش دادیم و مطالب اختصاصی را اینجا گذاشتیم،تا این که حوصله مان سر رفت و بدین وسیله مطلبی را که در اعتماد ملی چاپ کردیم در اینجا می آوریم و بدین وسیله از منتقدین عزیزبه این عمل زشت،عذرخواهی می کنیم.استدلال مان هم این است که امکان دارد برخی دوستان نخوانده باشند و در آرشیو وبلاگمان باشد هم بد نیست.بنابراین این هم از مطلب فوق الذکر:
سفر دوره ای به استان سینما
در گردهمایی اخیر سینماگران در باغ فردوس،تهیه کننده ای از رییس جمهور دعوت کرده است که در کنار سفرهای استانی خود،یک بار هم به استان سینمای ایران سفر کند و به آنها سر بزند.
ما پیش بینی می کنیم که در صورت انجام سفر مذکور، اقدامات زیر صورت خواهد گرفت:
- اعلام خواهد شد که تعداد 123456789 مصوبه برای نجات استان سینمای رو به احتضار ایران و رساندن سطح آن به آسمان هفتم ظرف مدت یکی-دو ساعت در سفر استانی مذکور توسط هیات دولت به تصویب رسیده است.
- 4535گونی نامه از اهالی استان سینمای ایران دریافت خواهد شد که رییس جمهور قول خواهد دادشخصا به تک تک نامه های مذکور رسیدگی کند و کلیه تقاضاهای موجود را شخصا حل و فصل نماید.
- اعلام خواهد شد که بزودی اخبار خوشی در رابطه با افشای دستهای آشکار و پنهان مافیای تضعیف سینمای ملی وقاچاقچیان شبکه مخوف و اهریمنی تکثیر و توزیع غیرمجاز فیلمهای ایرانی ،توسط رییس جمهوربه اطلاع ملت همیشه در صحنه خواهد رسید.
- طرح چند فوریتی محو هالیوود معلوم الحال از کلیه کره های جغرافی در حضورملت همیشه در صحنه استان سینما اعلام خواهد شد.
- برای اعلام همدردی سفت و سخت با اهالی استان سینما،جلوگیری از اعزام فیلمها و سینماگران ایرانی به جشنواره های غربی از جمله اسکار و کن به عنوان یک راهکار اعلام خواهد شد .گفتنی است در همین رابطه چندی پیش، از حضور تعدادی مستند ساز ایرانی که به دعوت موسسه مری دیان عازم آمریکا بودند جلوگیری شد که این امر ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره سینمای هالیوود و شبکه قاچاق سی دی وارد ساخت.
- ضمن عذرخواهی از عذرخواهی های قبلی،که موجب تضعیف اهالی استان سینما شده است مسئولین،به اهالی سینما وعده خواهند داد که از این به بعد ،سی دی های مورد نیاز خود را از شبکه های مجاز تهیه می کنند.شایع است که پیش از این،مسئولین ارشاد برای عذرخواهی از ملت همیشه در صحنه برای اکران فیلم نقاب،سی دی فیلم مذکور را از بساطی های میدان انقلاب خریده بودند.
- اعلام خواهد شد که احداث99999999999سالن سینما در اقصی نقاط ایران با کلیه امکانات از قبیل سرویس بهداشتی و بوفه و جایگاه آپاراتچی و سیستم صوتی دالبی و سیستم تصویری سه بعدی جهت ترغیب ملت برای رفتن به سینما در دستور کار دولت قرار گرفته است.
- ارسال نامه های ارشادی رییس جمهورحاوی نکات تاریخی-اخلاقی-فکری-فلسفی-اقتصادی به کلیه برادران و خواهران هنرپیشه و کارگردان دنیا از جمله برادر براد پیت و خواهر آنجلینا جولی اعلام خواهد شد.
- و غیره...