info at bbgoal.com
rouyasadr at yahoo.com

Powered & Hosted by Gardoon




جامعهُ باز و دوستانش
July 20, 2007 | جمعه، 29 تیرماه 1386

بر اساس اعترافات هولناک تلویزیونی عناصر وابسته به سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و آلمان و انگلیس،که به همت برخی دلاور مردان صورت گرفت ،عوامل کودتای نافرجام مخملی،بدین وسیله معرفی می گردند:
1-کارل پوپر،مهره اصلی کودتا و تئوریسین جامعه باصطلاح باز وطراح ایجاد شکاف میان حاکمیت و ملت از طریق آوردن فشار روی قسمتهای نرم جامعه مدنی که تغییر رفتارهای نرم را از طریق انتخابات باعث می شود.
2-NGOهایی که جذب پروژه دموکراسی وتوانمند سازی جامعه مدنی می شوند که این پروژه دموکراسی خواهی، همانطور که در انقلاب صورتی مخملی در گرجستان و قرقیزستان و اوکراین و اسلوکی دیدیم،توسط توطئه های همه جانبه دولتهای خارجی و بنیاد سوروس ،با فلسفه،اصول و سنت جوامعی شبیه ما تعارض پیدا می کند .
3-جنبش های جامعه مدنی از قبیل جنبش دانشجویی و جنبش زنان و جنبش معلمان و تقویت کنندگان نهادهای مدنی ،نهادهای آموزشی،بهداشتی،رسانه های گروهی مستقل در داخل و خارج کشورکه از طریق ارتباطات مشکوک با ماموران خارجی از جمله ایراد سخنرانی در مجامع بین المللی و مسافرت و نوشتن مقاله و چاپ روزنامه وایجاد سایت اینترنتی، موجب پیاده شدن دموکراسی و در بلند مدت کودتای مخملی توسط ماموران اطلاعاتی آمریکا می شوند.
4-نشست ها و سخنرانی ها و کنفرانسها و جلسات مختلف در دانشگاه های خارج به خاطر حلقه هایی که بین شرکت کنندگان و افراد کلیدی شکل می گیرد و شناختی که از همدیگروجهان وافکار و عقاید مختلف به دست می آورند که در حقیقت یک کار بزرگ عملیاتی مرتبط با مامورین اطلاعاتی بیگانه بوده و حرفهایی که از سوی شرکت کنندگان رد و بدل می شود،در نهایت باعث براندازی نرم توسط بنیادها و مراکز معلوم الحال می گردد.
5-افراد کلیدی که بورس می گیرند و در دانشگاه های خارج تحصیل می کنند.این گرفتن بورس،باعث نهادسازی فرهنگی و فرهنگ سازی نهادی شده و به ایجاد شبکه های وسیع جاسوسی میان نخبگان و اساتید دانشگاه می انجامد و باعث فروپاشی از درون می شود.
6-مجله دموکراسی و مجله گفتگو و سایر مجلات روشنفکری به خاطر نقش پلیدی که در اشاعه دموکراسی و مفاهیم جدید مربوط به جامعه مدنی و انتشار نظرات مربوط به روشنفکران بازی می کنند و به طرز مذبوحانه ای از ایرانی ها می خواهد که روی این مسایل نظر بدهند و کار کنند و مقاله بدهند و باعث انقلاب مخملی بشوند.
7-کسانی که در توطئه همه جانبه آمریکا برای شناسایی و دعوت سخنرانان دست دارند و ریاست و مدیریت جلسات را برعهده می گیرند و به سخنران می گویند که تو بیست و پنج دقیقه حرف بزن و سی دقیقه هم سوالات طول بکشد.
8-مترجمان اسناد،پاسخ دهندگان به سوالات اداری که از این طریق به بنیاد سوروس و آمریکای جهانخوار در مورد اهداف استراتژیک کودتای نرم مشاوره می دهند.
9-و غیره...